Felnőttképzési engedélyszám: E-001290/2015

OM 203060

Központi telefonszám

+36 46 412 444

Tájékoztatás a 2020/2021. tanévre történő beiratkozás rendjéről

Kedves leendő Tanulóink! Tisztelt Szülők!

A 2020/2021. tanévre a Miskolci SZC Andrássy Gyula Gépipari Szakgimnáziuma és Szakközépiskolájába felvételt nyert tanuló szülője vagy törvényes képviselője útján az iskolába személyesen vagy elektronikusan is beiratkozhat.

Elektronikus beiratkozás esetén a KRÉTA e-Ügyintézés felületén 2020. június 15-től van lehetősége a szülőnek vagy törvényes képviselőnek, hogy az iskolába felvételt nyert tanuló adatait beküldhesse az iskola részére a "Beiratkozás középfokú intézménybe" (BKI) folyamat segítségével. Az adatok elektronikus úton történő megküldésére 2020. június 18-ig van lehetőség (BKI folyamat záró napja). Az elektronikus beiratkozás folyamatáról részletes tájékoztatás található iskolánk honlapján:

http://agysz-miskolc.hu/hirek/elektronikus_beiratkozashoz_segedanyag/93

Amennyiben nem kíván élni az elektronikus beiratkozás lehetőségével, lehetőség van személyes beiratkozásra is. Ebben az esetben:

Beiratkozás helye: az iskola 1114-es tanterme

Beiratkozás ideje:

2020. június 23-án (kedd) 9 és 12 óra között Gépésztechnikus osztályba felvett tanulók

2020. június 23-án (kedd) 9 és 12 óra között Mechatronikai technikus osztályba felvett tanulók

2020. június 24-én (szerda) 9 és 12 óra között Gépgyártástechnológiai technikus osztályba felvett tanulók

2020. június 24-én (szerda) 9 és 12 óra között Gyártósori gépbeállító osztályba felvett tanulók

 

A beiratkozáshoz szükséges dokumentumok:

- Személyi igazolvány
- Lakcímkártya
- Születési anyakönyvi kivonat
- TAJ kártya
- Általános iskolai bizonyítvány másolata
- Az okmányirodában kapott NEK azonosítót tartalmazó adatlap

A dokumentumokat elektronikus beiratkozás esetén csatolni kell elektronikusan a BKI ügyhöz. Személyes beiratkozás esetén a dokumentumok eredeti példányát szükséges bemutatni.

Amennyiben a szülő vagy törvényes képviselő a beiratkozásra rendelkezésre álló időben a KRÉTA használatával nem tudja megküldeni a beiratkozáshoz szükséges adatokat, akkor a személyi azonosításra alkalmas iratokat lehetősége van a 2020/2021. tanév első napján (2020.09.01) bemutatni az iskolában.

A tanuló a diákigazolvány igénylésére vonatkozó kérelmét (a NEK adatlapot is beleértve) szülője vagy törvényes képviselője útján az igénylési cím megjelölésével a beiratkozást követően későbbi időpontban, a nyári szünetben a tanulói ügyintézési napokon is benyújthatja az iskolában.

 

Tátrai István József

mb. tagintézmény-vezető